søndag 3. oktober 2010

reisebrev 8

Hello, how are you doing?

Dette er altså frasen alle amerikanere begynner med. Ganske overfladisk spør du meg. Det er jo venta at ein skal svare at det går bra. Du seie liksom ikkje nåke aent. Men det skal dei ha, dei er flinke til å små prate!!

Nå er me i Ganiesville, ca 1,5 timers kjøretur unna Orlando. Det er 3 oktober kl 13.30. Ca 25 grader ute med strålanes sol. Me er på et fint hotellrom, men badebassenget er stengt for oppussing, så me er veldig skuffa for det. Me hadde jo planlagt å tilbringe ein heil dag med bassenget. Nå blir det jo ikkje nåke av det. Det er også langt til kysten siden me er midt i landet, så me oppsøker heller ingen strender. Ja, ja greit å slappe av litt og. I går var me på farmers marked rett utenfor byen. Det var rett og slett et trist syn. Det var nesten utelukkende gamlefolk som selgte masse rape (les tjuvagods og dødsbo). Men det var utrolig med folk som var der. Var visst nok floridas største farmers marked. Me kom fram til at dei som handla der var dei som ikkje hadde råd til å gå andre plasser.

Ellers trur eg det ikkje er så møkje mer å fortelle. Ferien er på hell og me har slappa av og ikkje stressa så masse dei siste dagane. Jo, eg har forrsten tatt meg ein hårklipp her i ganiesvill. Så nå kommer eg him med litt kortere hår=)

Det blir nok mer å skrive om i neste brev. I mårå setter me kuren mot orlando ganske tidlig og satser på å gå enten i universeal studios eller i walt disney park før me sjekker inn på hotellet. Var visst ikkje innsjekking før kl 4. Men glede meg til til fart og spenning igjen ja.

Snakkes alle sammen!!

Ingen kommentarer: