fredag 16. september 2011

Oooops!!

Lenge siden nå. Blogging må nok anses som ein høst/vinter /vår aktivitet. Så nok ein gong skal eg prøve å blogge litt igjen!!
Siden sist så er eg jo blitt mamme til verdens herligaste gutt, Bjørn Tore 23. juli. Nå om dagane koser me oss massee og blir mer og mer kjent med gullet. Samtidig er det herlig å kunne følge utviklinga hans. Å ver mamme er fram til nå heilt fantastisk. Å eg har lert meg å "overleve" med møkje mindre søvn enn tidligere. Men eg savne litt å kunne sove mer enn 2-3 timer i strekk altså.

I dag leverte me siste rest av årets griseinnsett, hadde i år 116 griser, eit dødsfall. Så dette lover jo bra. Nå skal eg endelig få meg hestahengaren min og få mulighet til å kjøre litt rundt på haugalandet for diverse rideturar. Og ikkje minst kunne ha muligheten til å ta med meg hestane tillitlaskog og ri der igjen. Det blir knall (sånn til neste vår antagelig, for eg vil jo ikkje kjøre på glattå).

Nå har gullet sove i snart 2,5 timer så han vokner vel om ikkje så lenge (han sover egentlig ganske godt ute i vogna så ska ikkje sjå bort i fra at han kan sover lenger også) før me skal på facebook treff på sus og dus sammen med andre småbarnsforeldre og gravide. Det blir kos!!