torsdag 29. januar 2009

God nytt år godt folk!

Og gratulera med dagen i dag mamma!
Mine og Torbjørn sine nyttårs forsett:
  1. Ikkje ete snop i kvardagen (helga starte fredag etter kl 18.00)
  2. Ikkje drikke brus i kvardagen (mest Torbjørn sin)
  3. To porsjoner chips eller popcorn per veke (den var min ja)

Den som bryt dette av meg og Torbjørn må ta ut av oppvaksemaskinen resten av månaden:p

Mine nyttårs forsett:

  1. Ikkje sluntre unna trening:p
  2. Få fast jobb før året er omme.
  3. Spare penger til bryllup.
  4. Gjere meg ferdig på skulebenken!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei hei-rekne med at du oppdatere bloggen hver mnd ,slik at me får sjå kem så holde nyttårsforsetta sine:)))))relne me at noken må ta ut av maskina anyway-lykke te begge to:)))

Anita sa...

hehe, eg ska nå vertfall skrive når/viss Torbjørn bryter dei:p