tirsdag 23. november 2010

Typisk amerikansk

Ja, nå har eg endelig satt meg ned for å skrive opp notatene eg gjorde meg under amerika-turen. Det er då ting som er typisk amerikanske:

* stort sett alle offentlige toalett hadde do-dører med glipa i heila døra som ein lukker når ein sitter inne å gjer sitt fornødne.

* mange byer hadde skrevet by-navnet på ein fjellvegg el lignande

* det var refill av brus ol på alle resturanter. På fine resturanter fekk me gratis påfyll av servitør, mens på dfastfood, der gjekk me å henta gratis brus sjølve=)

* me måtte betale bensinen før me fyllte. For deretter å hente vekslepengene dersom det vart veksel.

* me kunn etitt og ofte sjå lastebilar med 2 hengerar

* henga bilen på slep etter campingbilen. Veldig populært.

* De begynte å rydde vekk maten til dei som var ferdig, før alle var ferdig. Me opplevde vel også å få rekning før alle hadde spist opp. Ikkje ofte me fekk tilbudet om dessert.

* videre kunne me gjerne ta med oss restene dersom me ikkje åt opp all maten. Ja, uansett kor masse som var igjen på tallerkene kunne me ta det med oss..

* gigantiske drikkebegre, fyllt til randen med is.

* alle spurte oss om kordan me hadde det, veldig små snakk og veldig overflatisk spør du meg.

* alt som kunne ansees som sundt sto det på. Low carbo, no sugar, diet sugar, %transfett på chipsen osv.

Ja, det var notatene eg hadde gjort meg underveis. Sikkert masse aent som eg ikkje hugse akkuratt nå.


Nå nærmer det seg desember og jul, og eg har allerede funne fram juladuk, både på spisebordet og på sofabordet. Ja, eg glede meg til jul=)

Ingen kommentarer: