onsdag 10. juni 2009

8 dager!

I går då eg tok min siste tur til Bergen i skulesamanheng så var sjølvsagt den fjera eg sko ta kansellert(!) Takk Fjord 1 for at dåkke gjorde den siste turen min opp til Bergen så lang!!



Nå er det kun åtte dager til eg flyttar him for godt! Det som gjenstår nå er å øve på framsyninga som me skal ha mandag kl 09.00! Mandag kveld skal me på gruppa ut å ete pizza på peppes, nytte gåvekortet som me fekk av NOKLUS. Kanskje vert det eit par øl og? Kven vet?;) Tirsdag og onsdag er det EXPO der me vil ha ein plakat og stand der me vil presentere oppgåva for "allmennheten". Me skal i tillegg til ein plakat ha dart på vår stand. Med darten skal vi visualisere begreper som presisjon og nøyaktighet, samtidig som forbipasserende også kan teste deira presisjon og nøyaktighet. Det vert nok kjekt det=)




Torbjørn kjem opp i helga for å hente det store flyttelasset. Må jo få allt rapen him igjen. Eller så har me fått lagd oss bed hima i Sveio, rydda litt utforbi, rundballa i helga og i skrivende stund forhauster Torbjørn hima i Sveio. Eg sko gjerna vert med å stå i siloen, men det får heller vente til andre slotten.


Sånn i forbifarten kan eg også få med at eg har nå kjøpt meg brudekjole(!) ein heilt fantastisk ein sådan!! Det var opphørssalg på Amor i Haugesund, alt skal ut. Eg nytta dermed anledningen til å prøve kjoler, og endte opp med å kjøpe både kjole, slør, sko og tiara!! Ja, ja sånn kan det gå:p


I kveld skal eg til ei i klassen å saman skal me heie på handballgutane fram til seier!! Heia Noreg!

Ingen kommentarer: