tirsdag 2. juni 2009

Levert!

I dag leverte me bachelor oppgaven! Me hadde planlagt vertfall 3 dager til trykking, men da vi leverte den til trykk tok det kun 30 min før me spaserte ut av allkopi med 8 eksemplarer av bacheloren under armen, nei i ein pose meiner eg sjølvsagt! Det var vanvittig deilig å ha fått den trykket og levert. Nå er det niks more å fikse på!! Nå skal me bare lage sammen ei mappe med forskjellig andre ting som sjølvrefleksjon, stausrapporter og div før heile oppgåva er fullstendig levert!

Det som gjenstår på timeplanen nå då er å lage ein plakat til EXPO stand (ein stand for å vise fram oppgåven på skulen som utenforstående kan beskue) og eksamen presentasjon den 15. juni. Men den presentasjonen er jo den same som den som me hadde på NOKLUS, så det trur og håper eg er i boks. Deilig altså! Nå ser eg verkeleg ein ende på min tid som student/elev!!

3 kommentarer:

KjekseN sa...

G R A T U L E R A <3

Det må verr så deilig! Glede meg i hel te den dagen eg e ferdige som student :) Nyyyt resten av tiå ;)

Klem

Anita sa...

Takk for det:D

Anonym sa...

Gratulera Anita;)Eg minnes ein augustdag for 3år siden,da satt d ei trist jente i sofaen med tårer i øynene for hu grudde seg sånn te å flytte te Bergen....Tidå har gått fort og nå kan du endelig flytte him te din kjære Torbjørn:))))
Klem fra Tante Bente