onsdag 27. mai 2009

Turist i Bergen

I dag hadde vi framsyning for NOKLUS (dei me har skreve bachelor oppgåva for), og det gjekk kjempe bra. Me fekk gode tilbakemeldinger, og hint om kva som kunne gjøres beitre til eksamen framsyninga. Me fekk også eit gåvekort på 400,- kr på Pepper pizza til å kose oss med. Kjempe gøy=)



Siden det bare var framsyninga så stod på kalenderen min i dag valgte eg med å gå ein tur, og bestemte med for å vitja Troldhaugen museet, heimen til Edvard Grieg. Sidan eg er student betalte eg kun 30,- i inngangspenger. For øverig var det ein lang tur å gå. Troldhaugen ligg ikkje så langt frå Nesttun som ligg 6 km frå der eg bur. Å sidan eg var i nærleiken av Nesttun tok eg likagodt turen heilt inn, kjøpte meg ein is og tok bussen tilbake. I det eg kom inn døra til hybelen opnet slusene seg og det hølja ned med regn. Kan ikkje sei anna enn at det var veldig bra beregning!=)


Tilbake til Troldhaugen. Ein fine plass, men eg vart litt skuffa. Eg hadde trudd at det skulle vær av samme kaliber som Gamlehaugen, men det var det ikkje. Det var eit lite hus han bodde i. Men det var ganske kult å sjå graven til han og fruen hans. Dei er gravlagt inni eit berg med ein fin utsmykkin til å dekke over gravå. Ellers var det ganske heimakosleg i huset hans=)


Heimen til E. Grieg
Gravå til Edvar og Nina Grieg. Ligg inni fjellet til høgre nedanfor huset deira.Komponist hytta. Her satt han å skreiv mange av sine verk. Den ligg på venstre side litt nedanfor huset.Konsertsalen som er bygd i den seinare tid. Ein verkeleg flott sal med utsikt utover havet gjennom vindauget heilt framme i salen. Biletene er henta frå internett sider då eg ikkje klarte å laste opp biletene frå mobilen. Trur den kabelen eg har til å overføre biletene frå mobilen til dataen har sånn dagsform. Av og til vil den virke, av og til virker den ikkje.

2 kommentarer:

KjekseN sa...

Så koselig :) Kjekt å hørra at framføringen gjekk bra o, kati e den endelige framføringen da? Du må jaffall ha masse lykka te ;)

Og tusen takk for komentar på bloggen min, lika det :)

Snart ferie nå :) Deilig!

Klem fra Karina

Anita sa...

Den endelige fremføringen er 15 juni, og etter det skal me ha to dager med stand på skulen. Skal visst vise fram oppgaven vår til alle interesserte eller nåke:p

Snart ferie for deg ja, eg er jo ferdig eg=) Jippii!!!