tirsdag 19. mai 2009

Av og på blogger

Eg er litt sånn av og på blogger har eg funne ut. I ein periode kan eg oppdatere bloggen titt og ofte, ein anna periode gidde eg ikkje, eller så er det ingenting å skrive om.. Menne ja.. Siden sist har jo Torbjørn vorte 25 år! Ingen feiring, me for heller på grill-fest til nåken venner av oss. Torbjørn sko på jobb lørdagen (16 mai kamp) så han tok seg ein rolig feiring. Me gjekk ut å åt lørdagkveld på ein kinaresturant i byen for å feire hans dag og 1,5 års forlovelsesdag den 17. mai=)



Ellers var eg glad da Alexander Rybak tok seieren i MGP. Virkelig fortjent!! Syns nå hu Svabø damå var litt morsom og eg, men hu gjekk over grensa eit par ganger ja:p




17. mai feiringa er for små born, ikkje for meg vertfall. Det er ein kjedelig dag, vertfall er det vorte det dei siste åra. Eg liker meg ikkje i Haugesund den dagen, men det gjer jo "alle" andre. Nei, neste år vert det Sveio på oss!
Nå er eg i Bergen og skal liksom jobbe med denne "bakkelotren" (bacheloren), men etter all denne jobbinga byrjer eg å vorte lei nå. Sitje å rette skrivefeil, omformulere setninger, sjekke avsnitt osb. Å dåkke må ikkje tru at så snart me har levert den fra oss så er me ferdig. Nei, me skal ha både muntelig overhøyring, powerpoint presentasjon for sensor og for NOKLUS (som me har skrevet oppgavå for), og til slutt skal me ha ein plakat-stand på skulen i to dager som er open for alle osm vil komme å sjå, og spørje oss ut om divere uklare ting. Så det passer med andre ord dårlig å vær lei av "bakkelorten" allereie!

Ingen kommentarer: