tirsdag 5. mai 2009

Ingen bileter i dag..








(Ja, då har eg prøvd i heila dag å få lasta opp biletene frå mobilen min uten nåke hell. Derfor ingen bileter i bloggen i dag:( ) I dag fekk eg til å legge ut bileter, 05.11.09=) Enjoy!

Siden sist har eg vært på rosettball. Kjempe god mat, men dårlig bordplassering. Gjekk him i 11 tida da det viste seg å ver korpsinspirert musikk, og dei me gjekk i saman med gjekk kl 10.

Var i konfirmasjon til Vegard, syskjenbarnet til Torbjørn, på lørdag. Etter konfirmasjonen tok me med oss syskjenborna mine, Sindre, Tiril og Tuva med til Sveio. Me kom him i 7 tida og planen var då å lage pizza og kose oss med finale i det store korslaget. Kvart på 8 går straumen noko som resulterer i ingen pizza eller korslag:(

Det vart i standenfor fotball (mitt lag vant sjølvsagt=) og hente seg "frukost-egg" hjå hønene til svigers. Straumen kom tilbake i ti tida. Pizza lages og steikes. Pizza servering etter gladnyhenden om at Team Hanne vant det store korslaget=)

Søndag tidleg opp og ut i fin veret. Sindre henger med Torbjørn og Magnus heile dagen, jobbing der ja! Eg og jentene koser oss med lam i bånd, ridning og turgåing der me også kjem over ein aldri så liten hoggorm. Me såg kor den bodde, men som Tuva sa, så trenge me ikkje gå på besøk sjølv om me vet kor den bur!
Søndag kveld merker eg og Torbjørn lam nr 150=) Mandag reiser eg til Bergen.. I Bergen er det jobbing med bacheloren og ellers kjedelig, regn..




Ingen kommentarer: