tirsdag 12. mai 2009

Solbrændt!

Det gjekk så det måtte etter ein dag på terrassen utan solkrem (eg klare ikkje smøre meg sølve på ryggen). Nå er eg da delvis solbrendt på ryggen, det vi lsei at den eine skuldera er vesentlig meir raud enn den andre. Det vert resultatet når ein ikkje får like mykje sol på heile ryggen:p

Ellers har me fått det siste lammet, det kom i går. Nå er altså lemminga offisielt ferdig=) Har ikkje ant lam i hovudet, men det kan eg heller komme tilbake til=)

Turen til Nattlandsfjellet (som viste seg å vær eit byggjefelt og ikkje ein eigentleg topp) var kjempe=) Det var også lett å følgje stien, da det var ei lysløype(!). Kjekt det, men den kommer ikkje meg tilgode nå, det hadde vært bedre om eg visste om denne turen tidlegare, då det ennå var mørkt om kveldane:p Men men, ein kjempe tur så freister til gjentagelse!!

Ingen kommentarer: