tirsdag 24. mars 2009

Rolige dager..

Først av alt vil eg gratulera Torbjørn med bestått teoritentamen på første forsøk! =) Han driver å tar lastebil-lappen i disse dager. Han skal jo begynne i ny jobb, vegarbeider i Sveio kommune, og måtte ta lastebil-lappen for å få den jobben. Eg er kjempe stolt over han, han har vert flinke å lest mykje!

Videre har me visst nok fått enda fleire lam, firlinger denne gangen. Så her lukter det kopplam ja.. Ellers er det vel ikkje lenge til lemminga setter igang for fullt vil eg tru.






Har begynt på bachelor oppgåva, men sidan me ennå er i oppstartsfasen og driver å samle inn materiale (analysere INR prøver) er dagane korte og lite innholdsrike. Eg skal vel egentlig lese litt på statistikk å skrive nåke, men er vanskeleg å komme skikkelig igang. Rekner imidlertid at etter påsken vil det være meir å gjere, da er me ferdige med å samle inn materiale og kan begynne å bearbeide resultatene.


Da det er lite skulearbeid å gjer får eg tid til andre ting, som å jogge om morgenen (me får ikkje prøvene før halv 1, så formiddagen er fri) og eg har i dag vaska hybelen. Så nå er den fin og rein igjen=). Dagene er lange så eg kan kjede meg ganske fort. Har også begynt å lese Stieg Larsson, jenta som lekte med ilden. Eg har ikkje leste bok nr 1, menn som hater kvinner, av den enkle grunn at den bokå ikkje var tilgjengelig for augonblikket. Men har sitte den på kino så trur det går greit å begynne på bok nr 2.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oioioi, du må gratla an så mye både me teorien og ny jobb :D Då ser eg an ikkje på fotballbanen i sommar (Der an pleide å klippa plenen :p) Men det går jo greit, siden eg o ha fått ny sommarjobb ;)

Ellers må du nyta resten av skoletiå, de seie jo studentlive e det besta :) (Selvom eg e litt uenig i det da sjøl :p)

Klem Karina

Anita sa...

Det skal eg vettu. Fått deg sommerjobb på gilde du kanskje? Ja, eg skal prøve å begynne å nyte studentlivet nå. Har jo faktisk tid til det nå:p (Er litt uenig at studentlivet er det beste eg og:p)

Anonym sa...

Hehe, godt me e enige ;) Joda, har fått på Gilde i 8 uker, i håp om at eg får praksisplass der våren 2010 :D Så krysse fingrane for at de vil ha meg :)

Kati e det du starte vikariatet ditt da?

Klem Karina

Anita sa...

Gratulera med jobb på Gilde då Karina=) Dei vil nok ha deg i praksis skal du sjå. For det første er det gratis arbeidskraft og for det andre rekner eg med at dei ikkje kan sei nei til ei så kjekke jente;)

Vikariatet mitt begynner 22. juni, så vert ingen sumarferie på meg. Men eg hadde jo 3 veker julaferie nettopp med tanke på at eg skulle begynne å jobbe rett etter skuleslutt. Eg ville jo ver attraktiv på jobbmarkede;)