søndag 22. mars 2009

Søndagstur på hest!

Ja, i dag har eg ridd nesten til Ryvarden saman med tre andre hester og folk. Kom oss ikkje heilt fram grunnet kaldt ver og steinete og krevende terreng. Forje søndag var det litt blest, denne søndagen var det veldig blest, masse regn og litt hagell. Men var nå ein kjekke tur til tross for dritt ver. Sonja var einaste jente hest, tre vallaker (kastrert hingst) så me rei bakerst (Sonja likte å spenne litt mot guttane) og Sonja var seige, det vil sei hu gjekk seint og møysommelig. Går litt seint med hu, mens dei andre hestane gjekk litt fort:p På turen så skjedde det litt av kvart. Eg og Sonja datt den eine plassen, den eine hesten hoppa over alle putter, den eine steilte så stor den var og ja.. Møkje liv å løye=) Resier til Bergen i kveld, eg skal analysere prøver heile neste veke, men kjem him igjen på fredag. Då skal eg ver lenge hima, for to andre på gruppa skal analysere veka før påske. Deilig det! Så då skal eg begynne å skrive på oppgåva her heime=)


Gjengen på tur!

1 kommentar:

FamilienK sa...

Fy søren så fantastisk. Herlig med en frisk tur :-)