fredag 27. mars 2009

Sykkeltjuveri?


I går var eg og Marte på spinnig kl 08.00 om morgenen. Eg sykla ned til byen, parkerte (og låste) sykkelen å gjekk inn for å trene. Då eg kom ut til sykkelen igjen såg at nåke muffins hadde skjedd med sykkellåsen min. Den var nesten brutt heilt av, og eg kan ikkje hugse at det var tilfellet då eg låste opp sykkelen tidlegare. Er dette et forsøk på sykkeltjuveri eller er det kun et resultat av slitajse på ein sykkellås så nærme seg 1,5 år? Dersom det var forsøk på tjuveri velger eg å ta det som et komplemang da sykkelen min ikkje akkuratt er den mest attraktive på markede, med skeivt bakhjul etter et stort lite samanstøt med ein anna sykkel i fjor vår.


Ellers skal eg på jussrevy i dag, kveld. Kan verte morosamt det, så lenge det ikkje vert basert på kun interne jussaker:p

2 kommentarer:

Christer sa...

Du får gratulera han fra meg og!!
Å lykke te i den nye jobben!

Christer sa...

Det va jo feil å skriva her!! Va meint som kommentar te T sin teoriprøve :p
Jaja