lørdag 21. mars 2009

Utfordringen..

Eg fekk ein utfordring av svigerinna mi, Kjersti Anita, som gjekk ut på å skrive 10 ting dykk ikkje veit om meg. Sikkert ikkje alt som er like spanande, men eg har nå gjort eit forsøk vertfall!

  1. Eg har til saman 18 onkler og tanter! Nåke så gir meg 23 søskenborn. (Håper ikkje eg har gløymt nåken nå:P)
  2. Eg nyttar sko str 41.
  3. Eg har alltid hatt ein draum om å verte forfatter.. Trur det vart med draumen:p
  4. Eg igjennom heile vgs sko verte byggingeniør, valgt fag deretter. Det var på ein stand på HSH der Høgskulen i Bergen fortalte om kva studieretningar dei hadde (eg kom sjølvsagt for å høyre om byggingeniør) at eg høyrde om bioingeniør og etter ei stund bestemde meg for at eg heller sko verte det!
  5. Eg spelte handball fram til siste år på vgs (litt av og på, men eg spelte handball då eg traff Torbjørn).
  6. Eg fekk Susi til jul da eg var 10 år ( det er den beste julapresangen eg nokon gong har fått!!!) og har hatt hu i mitt eige sidan.
  7. Eg skrive alltid løkkeskrift. Eg må konsentrere meg dersom eg skal skrive blokk bokstaver.
  8. Eg hater å legge saman kler, men eg må allikevel gjer det. Dei legg seg ikkje saman sjølve.
  9. Eg vert drit sur dersom eg er svulten og ikkje får mat. Eg Må ha mat når eg er svulten!!! (Bare spør Torbjørn:p)
  10. Eg ikkje likar tomat eller ketshup, men elsker tomatpurre!
Det var det. Ikkje så veldig intersant, men men:p

4 kommentarer:

FamilienK sa...

Var mye nytt og noe jeg viste. Kjekt dere tar med Enya og fabian da. SKikkelig stas for dem.

Anonym sa...

Ikkje alt eg visste om deg da.Egentlig lure eg på ka tid du begynte å drikka kaffi?Eg har og hatt en drøm om å bli forfattar,kanskje me bør slå oss sammen å rabla ned nåke?Hilsen Tante Bente

Anita sa...

Eg begynte å drikke kaffi til eksamen i fjor sommer. Drakk masse kaffi på lesesalen for å holde meg våken å skjerpet:p Ja, eg og du tante Bente kan skrive bok saman. Eg har hatt ide myldring på utallige flyturer til bortekamper då eg spelte på Haugar. Ideen handla om å skrive om livet oppe på/i skyene i himmelen. Om dei onde foggene og dei snille møppene:p Ein fortelling om det gode og det onde, ei barnebok;)

Anonym sa...

Jada,då e ideane klare,eg har og skreve ett utkast for 22år si te ei bok,handla om drømmeverden og og på skyene,må seiast at detta va på 80tallet då pastellfargar va inn,så skyene va rosa,lilla,mint og blå.Blir bra detta,mi handle om ei dronning,så eg sko tro detta kan bli ei god barnebok!!Miljøvern va inn og då,så må handla litt om d og!!