søndag 8. mars 2009

Xamen!




Eksamen i mårå! Jaiks! Eg så har klart å verte sjuk å greier nå midt i den siste eksamensperioden i mitt liv!! Ja, ja eksamen skal eg nå gjere mitt beste på for å ikkje stryke! Eg orke ikkje konte til våren vertfall! Eg har fått dispensasjon av Torbjørn til å drikke brus i mårå under den 5 timer lange eksamenen. Det sko bare mangle at eg fekk drikke brus! Det er jo eksamen å eg treng å ver mest mogeleg skjerpa! Så sånn er det=) Så i dag er siste innspurt før medisinsk biokjemi eksamen i mårå. Lese, lese, lese, drikke kaffe og ein god natts søvn får eg prøve å få meg. Wish me luck!!
Ps: Gratulerer med Kvinnedagen alle kvinner der ute!!! Lik lønn for likt arbeid!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke te Anita :D Det går nokk kjempebra :)

Klem Karina

Anonym sa...

Mamma,pappa og May Linn ønke deg lykke te i morgen-du klare det du:)

Anita sa...

Tusen takk =)