onsdag 1. april 2009

Status i sauefjøset

Ja, då har det seg sånn at me frem til i dag, kl 10.16 har fått 37 lam=) To av desse lamma er tatt til kopp-lam da de hadde for mange søsken (trillinger). Mendet er mange fleire lam i vente!

Ellers går eg å vente spent på neste fødsel. Har ikkje komt lam på 2-3 dager nå, å eg kjenner at eg begynner å verte utolmodig:p Eg tilbringe dagane hima der eg arbeider litt med bacheloroppgåva, samstundes som eg leker sauejordmor. Kjekt det=) Eg legger ut nåken bileter av dei skjønne lamma som allereier er komt til denne verden.




Eg liker å tru at dei trur eg er den nye mammen deira.
Eg liker også å leke reserve-mamme=)

Dei to kopp-lamma våre (mest mine!)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Mammen din syns lamma va veldig skjønne.)komme å ser de live den 10 april.

FamilienK sa...

Flotte bilder og fin layout på siden din. Vi kommer inn pålørdag :-) veldig klar for lam, traktorkjøring, høner og hund.

Christer sa...

Koselig me lamming da!
Morsommt me det lamme så sto åppå mammen sin :p

Kos deg me 'mammatilværelsen' !!