søndag 12. april 2009

Påsken 2009

Ja, då var påsken snart over for i år. Eg har hatt ein kjempe påske. Eg har blant anna jobba 3 dager på Stord sjukehus, vært jordmor i sauehuset, ridd masse, åte masse middager og masse snop=) Eg har også hatt bursdag, med bursdagsfeiring der heile selskapet først gjekk til ryvarden, for deretter å grille, ri og sjå på lam her hima på garden. Ein kjempe koselig dag med fint ver og godt selskap=)


Hestene ligger å koser seg ute.



Pissemaur-tue, sikkert vårtegn. Biletet er tatt frå ein av dei mange kjekke rideturane mine.

Enya og Fabian ute å rir tur. Begge er vorte kjempe flinke til å ri!
I dag har eg, Torbjørn og Magnus vært å sitt på litt lokal historie. Me har vært å kikka på bunkerser og andre ting fra krigen som tyskerene laget seg til langs kysten her på bømlafjorden. Ufattellig kva dei har fått til å lage midt i tjukkaste skogen. Ein veldig kjekke tur så frister til gjentakelse ein seinare tid.

Torbjørn og Magnus utenfor ein bunkers.


Bilete sett ut frå ein bunkers der dei kunne skyte ned skip og andre ting dei ville skyte ned, eller bare til å sjå ut av..
Utsikten tyskerane hadde frå kanon-plassen.
Eg posere oppå kanten der kanonene sto.

Kanon-plassen..

Magnus utenfor ein bunkers.


Ellers vil eg tru at lamme-talet i sauehuset nærmer seg opp mot 70-80 lam nå. Dersom det er fint ver i morgen vil me sleppe dei ut for første gang. Det vert løye å sjå når lamma hopper og danser ute i sola=)

1 kommentar:

FamilienK sa...

Me har væt så heldige å få være med deg denne påsken:-) Kjempekjekt selskap ja.
Du, eg drømte om dere i natt. Drømte at dere fikk baby 11 desember, og 12 des døpte dere den. Du var i så fin form og hadde ordnet alt. En uke etter fødselen ridde du på Sonja. Skikkelig snodig drøm. Men ja, jeg gleder meg til å bli tante, engang, snart ;-)