mandag 27. april 2009

Siste vakt på Stord sjukehus

Eg hadde då siste vakt på Stord sjukehus denne helga. Det var veldig trist å vite at eg ikkje skal jobbe der mer. Eg har stor kost meg med å jobbe der. Det er ein kjempe kjekke gjeng på laboratoriet og kjekke arbeidsoppgåver. Som ein takk for hjelpen denne våren fekk eg ein lite oppmerksomhet. Det var utvalgte gåver som dei også deler ut til blodgjevere. Eg fekk blandt anna to turkise handkler, ein kopp med snorkfrøken på, tre par sokker og ein sekk.



I helga merket merket me resten av dei nyfødde lamma, og me er nå oppe i rundt 130 lam viss eg ikkje tar heilt feil. Så nå nærmer det seg slutten=)
I dag har eg og Siw Therese frå klassen gått opp på Løvstakken som er 422 m.o.h. Det var ein veldig fin tur med sol heile turen=) Me var for øverig overraska over at me ikkje møtte på så mange folk. Det er jo ein topp som ligger rett ved byen. Men me fant den forklaringen at dei sikkert hadde gått der i helga:p

Her er målet vårt!

Her er Fyllingsdalen sett frå Løvstakken.Her ser ein tvers over til den mer kjente toppen Ulriken.Her er toppen nådd!=) Kamera på mobilen klarte å lage seg ein liten regnboge som eigentleg ikkje var der:p


I mårå har me på bacheloroppgåva undervegspresentasjon der me skal presentere for resten av klassen kor langt me er kommet på vår oppgåve og kva me har funne ut så langt. Sidan eg har dårlig erfaringer med framsyninger vert det å dekke meg med mykje pudder for å holde raudfargen i sjakk;) Etter framsyninga skal heile gruppa ut å ete pizza. Det vert nok kjekt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke te i mårå ;)

Klem Karina

Anita sa...

Tusen takk for det, Karina. Framføringa gjekk for øverig bra, så det var ingenting å grue seg til:p

Anonym sa...

Konge det ;)

-Karina